E-TİCARET YANİ ONLİNE ALIŞVERİŞ SİTENİZE EKLEMENİZ GEREKEN ÖZELLİKLER

Teknoloji alışverişi büyümeye devam ederken, alanının giderek daha rekabetçi hale geldiği görülmektedir. Müşteriler, ilgilendikleri ürünleri araştırıp keşfetmeleri gerektiğinde daha sık Web’e yönelirler. Bu da hedef pazarınızın dikkatini çekmek için doğru bir şekilde reklam yayınlamanız anlamına gelir. Şirketinizi daha büyük markalardan ayırmak için müşterilerinizin satın alma yolculuğunun beklentilerini aştığından emin olmanız gerekir.

Online Alışveriş, E-Ticaret, Probay Medya
Online Alışveriş, , Probay Medya

1-     Online Alışveriş Sitenize ‘Hakkında’ sayfası ekleyin

Küçük bir perakendeci olmanın avantajlarından biri, web sitenizi kitleniz için daha kişisel hale getirme olanağına sahip olmanızdır. ‘hakkında’ sayfası, herhangi bir web sitesinde en fazla trafiği olan sayfalardan birisidir ve yalnızca markanın değil, aynı zamanda markanın müşterilerini de yansıtan bir şey olmalıdır. ‘Hakkında’ sayfası, köklerinizi, hikayenizi ve büyümeyi nasıl planladığınızın ayrıntılarını paylaşmanızı sağlayan bir araç sağlar. Hedeflerinizi, ürünlerinizi ve emellerinizi tanıtan bir bölümün sizi rakiplerinizden ayıran şeyler olduğunu görebilirsiniz.

2-     Kullanıcı tarafından oluşturulan içeriği düşün

Kendinizi eşsiz kılmak için mevcut hayranlarınıza ve müşterilerinize bakmayı düşünün. Kullanıcılarınız tarafından oluşturulan içerik, ürününüze yönelik fantastik destek kanıtı sağlayabilir. Bu, sosyal ağlarınızı web sitenize geri bağlamak için kullanmayı sağlar.

3-     Alışverişi basitleştirin

Bir online alışveriş mağazası ziyaret etmekten ve aradığınızı bulmaya çalışmaktan daha az vakit harcamak istersiniz. Web sitenizin gezinmesini mümkün olduğunca kolaylaştırın. Çünkü müşterilerinizin ilgisini daha yüksek tutması olasıdır.

4-     Blog ve biraz daha blog

Blog yazmanın SEO için çok yararı vardır. Bloglama sadece size organik arama sonuçları sağlamakla kalmaz, aynı zamanda müşterilerinizle kurduğunuz ilişkileri pekiştirmenizde yardımcı olur. Endüstri trendleri, ürün karşılaştırması ve müşterilerinizin sahip olduğu en önemli soruları yanıtlamanıza yardımcı olur.

5-     İnanılmaz müşteri desteği teklif et

Müşteri desteği, büyüklüğü ne olursa olsun, herhangi bir işletmenin önemli bir parçasıdır. Ancak, desteğinizin alışveriş yapan müşterilerinizin değerini aştığından emin olun. Çevrimiçi perakendecilik alanında kendileri için iti bar kazanmak isteyen küçük web siteleri için beklentiler özellikle önemlidir.

6-     Konuk ödeme seçeneklerini sağlayın

Son çalışmalara göre, tüm kullanıcılar online alışveriş için satın almadan önce web sitesine kaydolmaya zorlanırsa neredeyse %25’i alışveriş sepetini terk ediyor. Bireylerin bir konuk olarak ihtiyaç duydukları şeyleri satın almalarına izin vermek, insanların arabalarını bıraktıkları zamanların miktarını azaltmaya yardımcı olabilir. Müşteriniz daha sonra web sitesine dönmek istemese bile hedefiniz her zaman satış yapmak olmalıdır.

E-ticaret siteniz için bu içeriği de incelemek isteyebilirsiniz.

Bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts

Sipariş Ver
Üye Ol / Giriş Yap